Thursday, December 21, 2006

天星碼頭係古蹟?

其實要擺幾多年先叫古蹟?古蹟的估值如何衡量?甘棠第 點解會係古蹟?砵蘭街 有無保安價值 ?究竟古蹟係因何而成?因人、因事、因時、因地而有?還是其它因素?古蹟的最後定性權是誰?

政府由1999年咨詢到2006年起好新碼頭,有無人出過聲反對拆天星碼頭?有 d 網民收集左一 d 資料

03年左近,反對填海0既就有一位「徐先生」,但佢都以"亞伯母"安全為理由退出。政府拍左板之後,呢幾年都無人再出過聲,知識份子當時都知道無灣轉。依家想用幾兩友逼政府?

班友見 "保鐘" 不成就玩 "擁抱皇后" 幾時先醒悟行動錯在那裡?

今日的毒蘋果的頭條已經係 世界最貴...地王呎價hk$4xxxx,聽朝又可能係"內地孕婦來港生產用錢計",一個星期之後香港仲有幾人會記得?

長毛幾時都係反得之人,有得反一定反,但睇電視見到 郭議員 想盡辦法出位的情況,自從無左乜委任嘜委任之後,佢都好驚下一屆無直損議員做咁喎。