Wednesday, April 18, 2007

囉呢煎

自從 領匯 旗下 厚德街市景林街市 分別火災後,新都城中心二期 的街市就多了很多人,好似回到細佬仔時期的 雞寮街市咁多人,人迫迫,無人得閒理你,但一出聲就有齊你要既野比你,睇黎 新都城中心二期 街市都會有一、二個月旺,今日特別行遠 d 去 寶琳街市 買餸,想睇下會唔會又係咁多人啦;點知行到去 寶琳村 村口就見到幾間舖都大字標題「約滿清貨」,寶琳街市 不單人少,價錢又貴貨品卻係劣質貨喎;照咁睇 寶琳街市 租戶唔使火燒都會執笠比返 領匯

以後仲有無平、靚、正既街市呢?係 中國 或 歐洲 的大城市都會有些平價市集,給一般市民買食物及日用品,香港都算係大城市呀,咁解會咁特別鍾意摺哂 d 屋村街市架?一定要人幫襯超市?

七十年代街市係露天的空間比較多,現代的街市地方實在又細又不見天,人情味依然很濃厚;超市就無人情味囉,d員工只係做野唔會同你傾計、八卦,又唔會枰多 d 比你或者收你平 d,仲要排半個鐘先可以拍 ,真係「囉呢煎」;唔知遲下會唔會有「自助超市」連收銀都的崗位都唔要呢?

其實超市真係有須要咁多嗎?街市又有必要執哂佢嗎?究竟乜野先係先進城市?歐洲可以新舊並存,香港......可以嗎?