Wednesday, February 07, 2007

PCCW vs HKBN part1 start

話說 台灣恆春大地震震毁了多條國際海底光纜,有見 PCCW 係今次斷線地帶的重災區,立時另一間搵網絡商 香港寬頻 做定後備網絡。

2007年1月25日,香港寬頻 的員工完成安裝程式;1月26日我試試網絡如何(22:30之後),但發現 香港寬頻blogger 有問題,登入 blogger 之後 3分鐘左右就斷線,寫作中日誌的文字無哂,試幾次都係咁,我以為仲未修好海底光纖電纜啦;一時好奇試用返 PCCW 條線上 blogger 點知一上就可以寫成30分析都無斷,咁情況更係打上 香港寬頻 問過究竟。

大家約好2月7日香港寬頻 上唻,換了 香港寬頻 tv box 再測試,結果係用我現在的 blogger account 唔使 3分鐘就斷線,而用 PCCWAlways-on

之後 香港寬頻 用他們供應的電腦及 blogger account(22:00之後)測試,一試之下,成15分鐘都無事喎;不過一轉用我現在的 blogger account 唔使 3分鐘就斷線(22:30之後),但同時係另一部電腦一直用 PCCW logon我現在的 blogger account一直都無斷喎。

究竟是我的 blogger account 與 香港寬頻 唔合拍?或是 香港寬頻blogger 唔合拍?

現時 香港寬頻 提出另一個方案,用他們的 blogger account 及 我的blogger account同時在一部電腦上 logon,以此測試 3日看會否斷線,如有斷線可以致電 128100 聯絡。

現正在測試中,這是用 PCCW 的 6M 寬頻所出的 post,寫成 30分鐘仲未斷。

電訊盈科有限公司 香港股票編號 #8 vs 城市電訊(香港)有限公司 香港股票編號 #1137