Friday, January 12, 2007

蘋果日報 免費幫 iPhone 賣廣告?

iPhone 一出 香港蘋果 就用頭條幫大賣 iPhone 廣告,連香港可以發 人仔債券 都上唔到A1;唔通總編輯係 Steve Jobs 粉絲?定係想 Steve Jobs 諗起 apple.com.hk 個 domain仲係黎生手上快 d 黎買返啦!

睇過一些報張的評論,有不少都話 iPhone生滋 所以唔賣得多,但係 李嘉誠話: 2G仍會有10年「好景」 喎。咁點計?我緊係信誠哥啦,只有佢最清楚 生滋 的前景。係 I.T. 潮流界 10年可以發生好多事,例如:webcamPDAMobile PhoneDC 都係近 10年才潮起來的。

其實 Mobile Phone 的作用是什麼?基本需要係 打出/接入,咁佢用乜野做傳送?不論係 WiMAX,Bluetooth,Wireless LAN protocols,MBWA,HC-SDMA,GSM,AMPS for analog,D-AMPS,CDMA2000,GPRS 呢 d 野都係用 電子微波傳送 只係 GHz不同,咁 iPhone 都係用呢 d 有乜唔同?有,佢本身行 OSx,即係話佢可以用 Wireless LAN protocols 上網,唔使經 生滋

美國 /台灣 /日本/歐洲 都做興建緊一樣野叫 WiFi City,即係話您的 NoteBookMobile PhoneWiFi City 就可以 收費/免費 上網,記得 FON 嗎?佢係其中一種,須要收費同時又可以免費上網的途徑,我有親友所開設的 Mactivity 已經安裝了 FON 得閒可以上去體驗0下。

今時今日只要上到網就可以用 Skype 同心愛既人傾長情電話,上網,一定要用NoteBookMobile Phone(流動電話+上網費貴得很耶),而 iPhone 係電腦同時又係電話,咁用 iPhone 上網用 Skype 傾長情電話係咪很平易近人的選擇呢!想買乜 Google Map 又可以話您知!遲 d iPhone 仲可以當 PSP 玩,心動嗎?

Google 擁有 SkypeFON 呢類公司,而 iPhone 行 OSx 用 Safari 上網,入門網站係 Google 而唔係 apple,睇黎 Steve Jobs 都有唔少 Google 股份;點解,點解香港無 appleGoogle 呢 d 科技股買架,淨係得 microsoft 呢 d 股票買唉!